W minionym tygodniu:
- nazywaliśmy zjawiska atmosferyczne charakterystyczne dla wiosny i poznaliśmy znaczenie przysłowia "W marcu jak w garncu",
- kolorowaliśmy kwiaty starając się poprawnie trzymać kredkę i doskonaliliśmy umiejętność wycinania po linii,
- stworzyliśmy wspólną pracę grupową pt."Pani Wiosna"
- rozwijaliśmy umiejętność rozpoznawania i nazywania uczuć w konkretnych sytuacjach,
- kształtowaliśmy umiejętność radzenia sobie z emocjami,
-ćwiczyliśmy podejmowanie określonych czynności, które pomagają regulować emocje,
- stworzyliśmy Kącik Emocji
- rozwijaliśmy umiejętność mówienia o swoich uczuciach
- wykonaliśmy prace plastyczną "Mój nastrój" w której zaprezentowaliśmy jak sie czujemy,
- utrwalaliśmy nazwy instrumentów i rozpoznawaliśmy je za pomocą zmysłu słuchu,
- kształtowaliśmy słuch oraz poczucie rytmu,
- rozróżnialiśmy dźwięki wysokie i niskie
- reagowaliśmy na umówione dźwięki,
- odtwarzaliśmy rytmy wyszukiwane przez nauczyciela,
- nabywaliśmy ogólną sprawność i koordynację poprzez zabawy ruchowe
- dowiedzieliśmy się, że smak jest związany z językiem i jamą ustną i że na języku znajdują się kubki smakowe,
- posmakowaliśmy różnych produktów i podejmowaliśmy próby rozróżniania czterech smaków - słony, słodki, kwaśny, gorzki,
-poszerzaliśmy wiedzę na temat teatru, rozwijaliśmy umiejętność wyrażania siebie poprzez ekspresję twórczą, rozwijaliśmy kreatywność i wyobraźnię, kształtowanie nawyków właściwego zachowania się w teatrze; poznaliśmy zasady zachowania sie w teatrze,
- kształtowaliśmy orientację przestrzenną, rozróżnialiśmy i nazywaliśmy prawą i lewą stronę swojego ciała,
- ułożyliśmy tor sensoryczny i określaliśmy przyjemną i nieprzyjemną fakturę toru
- wesoło się bawiliśmy